reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dana Michálková

Dana Michálková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále som veľmi mladá, len toho stále viac a viac pamätám... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáLIVESpekulujemeFOTOPriatelia

reklama

LIVE

...keď školské peniaze určené pre deti nekončia u detí. Ale v obecných rozpočtoch.

Dana Michálková

...keď školské peniaze určené pre deti nekončia u detí. Ale v obecných rozpočtoch.

Z titulkov novín a časopisov sa dozvedáme, ako je podfinancované školstvo, ako chýbajú peniaze na platy učiteľov na pomôcky, na opravy škôl... A čo keby som vám tvrdila, že štát posiela tak akurát, len tie peniaze miznú v systéme?

  • 26. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dovolenka za každú cenu

Dana Michálková

Dovolenka za každú cenu

Otázku: Prečo? si kladiem už niekoľko rokov. Letím na dovolenku k moru a do lietadla nastupuje žena vo vysokom štádiu tehotenstva, resp. má v kočíku či na rukách ani nie ročné mimino. To je naozaj tá dovolenka pre nich tak dôležitá, že takto riskujú?

  • 25. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 547x
  • 56
Predvolali ma na Úrad justičnej a kriminálnej polície PZ

Dana Michálková

Predvolali ma na Úrad justičnej a kriminálnej polície PZ

Stalo sa. Ani neviem ako a prečo. Takmer pred rokom sa mi dostala do rúk obálka z Okresného riaditeľstva PZ - úrad justičnej a kriminálnej polície PZ. Predvolanie.

  • 24. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 232x
  • 27
reklama
SkryťZatvoriť reklamu