reklama

Predvolali ma na Úrad justičnej a kriminálnej polície PZ

Stalo sa. Ani neviem ako a prečo. Takmer pred rokom sa mi dostala do rúk obálka z Okresného riaditeľstva PZ - úrad justičnej a kriminálnej polície PZ. Predvolanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Keď som to otvorila, zamrela som. Ja? Kam? Prečo? Nič som neurobila!

Čítala som ten oznam snáď sto krát. Vôbec som to nechápala. V hlave tma. Až po hodine a dvoch cigaretách som začala konať. Zistila som telefónne číslo (veď načo by ho uvádzali v predvolaní !!!) a zistila som:

Nevedia, kde sa údajná Dana Michálková (ktorá viedla nejaké účtovníctvo nejakej firmy) presťahovala. Tak podľa nejakého registra poslali všetkým Danám Michálkovým takéto predvolanie. Pre istotu. Ak nie som účtovníčka, predvolanie je bezpredmetné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

OK. Vysvetlilo sa to. Ale stále mi vŕta hlavou: takto sa u nás niečo vyšetruje? Je to štandardný postup? A čo ak sa to nakoniec tej správnej Dane do rúk ani nedostalo, lebo sa vydala a zmenila meno? A čo ak neprišla, lebo sa na to vykašlala? Prípad odložený....

A nebolo možné napísať predvolanie na čistú A4 aj z normálnym vysvetlením? Takto bolo na predtlačenom formulári pre mňa všetko nejasné a nezrozumiteľné. "Ak nie V ste viedli účtovníctvo....táto predvolánka je bezpr predment" "Vaša účasť je nutná!!!" a slovo nutná je dvakrát podčiarknuté. Tak čo som si mala o tom myslieť?

A čo keď budú takto hľadať napr. Jána Nováka? To vypíšu tisíce predvolaní?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už je tomu rok, ale stále nad tým krútim hlavou. A predvolanie si odložím na pamiatku. Na pamiatku, ako som takmer skolabovala.

Pozn: ak kliknete na ten "oznam" a budete to chcieť zväčšiť, kliknite na šipky v pravom dolnom rohu

Dana Michálková

Dana Michálková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále som veľmi mladá, len toho stále viac a viac pamätám... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáLIVESpekulujemeFOTOPriatelia

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu